Veelgestelde vragen

BESTELLEN

Hoe shop ik op BY ANOUSCHKA?

Onze webshop is zeer vriendelijk gebouwd, bovenaan bij het menu vind je verschillende categorieën. Klik vervolgens op de gewenste categorie en daarna op het product. Onze producten zijn zorgvuldig geselecteerd. Wij doen daarom ons uiterste best om alle producten zo duidelijk mogelijk weer te geven en de juiste informatie te verstrekken over het product. Als je weet wat je wilt, voeg je het gewenste artikel(s) toe aan de winkelwagen. Als je uitgeshopt bent, klik dan op afrekenen en kies vervolgens de gewenste betaalmethode.

Hoe kan ik een product zoeken?

In onze webshop vind je rechtsboven de functionaliteit producten zoeken. Hier kun je de zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

Hoe kan ik een product bestellen?

Je kunt een artikel bestellen door je maat te selecteren en bij het desbetreffende artikel op de button ‘ winkelwagen’ te klikken. Het artikel wordt dan in jouw winkelwagen geplaatst. Je ziet bovenaan de pagina of het artikel succesvol in jouw winkelwagen is geplaatst. Klik rechts bovenin op jouw winkelwagen. Hier staan alle artikelen die je hebt toegevoegd aan jouw winkelwagen. Klik vervolgens op ga door naar afrekenen. Je bent nu in het betalingsmenu.

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen zitten?

Rechtsboven zie je de winkelwagen. Als je klikt op winkelwagen ga je direct naar de inhoud van jouw winkelwagen.

Gratis verzenden vanaf €100,-

Boven de €100,- zijn de verzendkosten gratis. We zullen bij een bestelling boven de €100,- de verzendkosten van €4,95 terugstorten op je rekening.

Dit doen we handmatig, omdat onze webshop dit niet automatisch verwerkt.

Artikel is uitverkocht; komt deze nog terug?

Dit kunnen wij niet altijd garanderen. Wij doen natuurlijk ons uiterste best! Vraag het ons en wij kunnen je meer vertellen over het desbetreffende product.

Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn winkelwagen, hoe doe ik dit?

Je kunt eenvoudig wijzigingen doorvoeren binnen jouw winkelwagen. Je kunt een artikel verwijderen door op het kruisje te klikken voor het artikel. Jouw winkelwagen wordt automatisch bijgewerkt.

Heb ik een account nodig om te shoppen op de webshop van BY ANOUSCHKA?

Nee, dit kan echter wel. Dit is makkelijk als je de volgende keer terug komt om te shoppen: je gegevens worden namelijk opgeslagen. En je hebt direct een overzicht van je reeds bestelde items, bestelstatus en verlanglijst.

Wat is een Verlanglijst?

Aan de verlanglijst voeg je jouw ultieme items toe en je krijgt een overzicht van jouw favoriete items. Ben je bijna jarig of vier je iets? Stuur dan jouw verlanglijst door naar je vrienden! Zo ben je er zeker van dat je ultieme items van jou worden. Tip: Mix and Match items en plaats ze op social media en laat jouw creativiteit zien aan je vrienden.

Kan ik veilig shoppen op de webshop van BY ANOUSCHKA?

Ja, je kunt veilig shoppen zonder zorgen. We doen er alles aan om de veiligheid van jouw aankopen en gegevens te garanderen.

Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?

Ja! Wij gaan zeer vertrouwd met jouw gegevens om en wij zullen deze niet doorspelen aan derden.

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, sturen we jou een email met daarin de gegevens van je bestelling. Daarnaast ontvang je een email met een bevestiging van jouw betaling.

Heb je na enkele minuten nog geen e-mail ontvangen? Controleer de Ongewenste e-mail (SPAM) folder. Helaas zijn we er achter gekomen dat deze vaak in de ongewenste/spam inbox terecht komt. Dus graag dit even controleren voordat je ons een berichtje stuurt. 

Zodra een pakketje verstuurd wordt ontvang je een berichtje van ons met daarin een track and trace code zodat je precies kunt zien waar jouw pakketje is.

Wat is Pre-order?

Op dit moment zijn veel van onze producten een pre-order. Dit betekent dat je ze alvast kunt shoppen op reservering. Zodra de levering bij ons binnen is wordt jouw pakketje z.s.m. verwerkt en verzonden.

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

Wij verzenden onze items WEL naar het buitenland. Je kunt vanuit het buitenland helaas geen bestelling plaatsen via onze webshop als het afleveradres zich in buitenland bevindt.

Stuur ons een bericht, zodat wij de verzending kunnen berekenen.

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als jouw bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via info@byanouschka.nl.

VERZENDEN

Hoelang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?

Indien je een bestelling plaatst voor 15.00 uur heb je met een beetje geluk jouw bestelling de volgende werkdag in huis! Let op: Op maandag wordt er in Nederland geen post meer verspreid. Indien items een langere levertijd hebben, dan sturen wij een email.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als door jou bestelde item(s) niet door de brievenbus passen, zal POST NL bij afwezigheid een kennisgeving afgeven. POST NL zal op een later moment nogmaals proberen het pakket bij u af te leveren. Als de levering uiteindelijk niet mogelijk is, kun je je bestelling binnen 3 weken op het postkantoor afhalen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij berekenen 4,95 euro verzendkosten binnen Nederland. Indien je voor méér dan 100 euro shopt op de webshop van BY ANOUSCHKA is de verzending GRATIS!

Versturen jullie ook items naar het buitenland?

JA, wij verzenden onze items WEL naar het buitenland. Stuur ons een bericht, zodat wij de verzending kunnen berekenen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, kies bij de bestelling van jouw ultieme items een ander afleveradres. Via mijn account kan je heel eenvoudig meerdere afleveradressen doorgeven.

RETOUREN

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn product retour stuur?

Ja, je ontvangt je aankoopbedrag terug binnen 14 dagen.
* Kijk voor alle informatie bij retouren.

Let op: Retourneren is op eigen kosten. 

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Ja, ons streven is dat je tevreden bent met het bestelde artikel. Mocht deze desondanks niet aan jouw verwachtingen voldoen, stuur ons dan een email.

* Kijk voor alle informatie bij retouren.

Kan ik mijn artikel retourneren, als het op een braderie is gekocht?

Nee, artikelen welke op een braderie zijn gekocht kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

* Kijk voor alle informatie bij retouren.

Klachttermijn

Klachten over de ontvangen producten dienen door de klant binnen zeven (7) dagen na de ontdekking per e-mail of brief worden gemeld aan BY ANOUSCHKA. We zullen dan zo spoedig mogelijk de klacht in behandeling nemen.

BETAALMETHODEN

Veilig betalen staat bij ons voorop. Onze betaalmethoden zijn:

iDeal
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland.
Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

BANCONTACT/ Mister Cash
Deze betaalmethode is speciaal geschikt voor bestellingen vanuit België en vergelijkbaar met het iDeal-betaalsysteem in Nederland. Al uw betalingen worden verwerkt via de betaalpagina van uw online bank. Zo kunt u ook via het betaalscherm van uw eigen bank de benodigde gegevens invoeren.

Niet mogelijk via – Creditcard (Visa, MasterCard en Maestro)
Je kunt jouw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden.

Niet mogelijk via – SEPA Direct Debit
Is in Nederland een betaalmethode die vaak wordt gebruikt bij digitale diensten of herhaalbetalingen. Het is een betaalmethode waarbij wij toestemming van jouw krijgen om al dan niet éénmalig geld van je rekening te incasseren. Sepa Direct Debit is uitermate geschikt voor herhaalbetalingen en het gebruik hiervan kan je veel werk uit handen nemen. Met de komst van SEPA kun je op eenvoudige wijze incasseren binnen Europa.

Niet mogelijk via – PayPal
Met PayPal kan je veilig en snel online betalen of betalingen ontvangen via jouw eigen bankrekening of creditcard. Bij een betaling via PayPal komen verzendbare producten in aanmerking voor PayPal Aankoopbescherming en is de koper beschermd wanneer bijvoorbeeld het product niet wordt ontvangen.

Meer informatie over de PayPal Aankoopbescherming

Staat jouw gewenste betaalmethode er niet bij? Stuur ons dan een mail naar info@byanouschka.nl en wellicht kunnen we jouw gewenste betaaloptie aansluiten in onze shop!

BLOGGERS

Ben jij een Fashionblogger, heb je minimaal 1000 volgers ben je helemaal gek van social media en lijkt het je leuk om een samenwerking met ons op te zetten?

Mail naar: info@byanouschka.nl en dan bespreken we de mogelijkheden!

AFFILIATE

Wil je naar onze site verwijzen op jou blog en denk je dat BY ANOUSCHKA aansluit bij jou volgers? Neem dan contact op en vraag naar de mogelijkheden rondom affiliate via: info@byanouschka.nl